Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow

Sunday, June 28, 2009

KAFA Puncak Alam


Ini gambar kenangan aku masa keje kat Puncak Alam tahun 2003 hingga 2007.Masa tu aku keje bawah Jabatan Agama Islam Selangor.Tapi banyak kenangan aku kat sana.Gambar ni diambil pada tahun 2005.Guru Besar aku pada masa tu Ustaz Nizam.Dia seorg yang baik dan very sporting seronok kerja dengan dia.La ni Ustaz Nizam masih lagi Guru Besar kat situ.Isterinya pun mengajar kat sekolah yang sama.jealous i.......bukan apa aku rasa seronok tengok pasangan suami isteri kerja sama2.Aku pun dah lama tak jenguk di org maklumlah dah duduk jauh.......hanya bersms sahaja.Apa2 pun aku harap mereka semua ingat kat aku dan aku doakan semoga mereka bahagia dan sukses selalu.Untuk murid2 KAFA mudah2an sentiasa mendapat keputusan yang cemerlang dalam UPKK dan PSRA tahun ini.Amin............

No comments:

Post a Comment