Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow

Friday, June 12, 2009

Sejarah hidupku



Inilah aku tuan punya laman blog.Aku diberi nama oleh orang tua aku sebagai Anirah.Aku dilahirkan kat kg Bukit Hijau,Jeram.Mesti tak tau kat negeri manakan?kat mana lagi mestilah Negeri Selangor.Rasa2 berapa agaknya umur aku?nak tahu ke?aku lahir pada 4 mei 1977.Boleh agakkan umur aku.dah tua dah.La ni aku duduk kat Rembau,Negeri Sembilan.Maklumlah aku baru aje dipostingkan kat cni.










Ini gambar aku ngan suami aku.Padan tak?mestilah padan bak orang kata bagai pinang dibelah dua.Hensem tak my husband?mestilah hensem kalau tak macam mana aku boleh jatuh cinta dengan dia.Nama suami aku Fairozi Abdullah Satari.Umurnya sama ngan aku bezanya cuma sehari aje.So sambut hari jadi sekali ajelah.Suami aku ni keje kat Subang buka bengkel kereta.Jadi sapa2 yang ketenya ada masalah bolehlah pegi kat bengkel my husband.





Yang ini anak aku yang sulung.Namanya Nurul Ain Izzatul Faresya.Tapi kita org panggil Ain.umurnya 8 Tahun darjah 2.Anak aku ni lahir pada 16 oktober 2001.









Ini pula anak aku yang kedua namanya Nurul Ainina Allieya.Nama manjanya Yaya.Umurnya baru 4 tahun setengah.Mulut dia boleh tahan kalau dah bercakap tak larat nak layan.Yaya ni lahir pada 3 Ogos 2005










Gambar ni diambil masa raya tahun 2008 kat umah mak mentua aku kat Sabak Bernam.Doakanlah kebahagian aku sekeluarga hingga ke akhir hayat.Amin........













Gambar-gambar bahagia kami sekeluarga.
























































































































No comments:

Post a Comment